Splošne informacije
Informacijska rešitev Telekap je oblikovana tako, da z njeno pomočjo zdravniki specialisti Nevrološke klinike Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana nudijo 24-urno oddaljeno podporo na daljavo drugim bolnišnicam, ki nimajo svojih specialistov nevrologov ali pa jih nimajo dovolj, da bi lahko zagotovili njihovo prisotnost zunaj rednega delovnega časa. Oskrba pacientov z akutno možgansko kapjo, ki jih služba nujne medicinske pomoči pripelje s kraja dogodka v urgentne ambulante bolnišnic, se izvaja s pomočjo videokonferenčnih pregledov bolnikov. Tako je omogočena postavitev pravilne diagnoze v čim krajšem mogočem času ne glede na to, v kateri bolnišnici bolnik je, in čimprejšnje ustrezno zdravljenja bolnikov z akutno možgansko kapjo. V Sloveniji je sistem Telekap začel redno delovati 15. septembra 2014 in je popolnoma uveden v redno uporabo in sprejet v bolnišnicah ter je koristno pripomogel k zdravstveni oskrbi bolnikov z akutno možgansko kapjo. Mesečno se preko rešitve Telekap izvrši preko 40 povezav / podpore na daljavo.
Pogosto zastavljena vprašanja o rešitvi Telekap so na voljo na naslovu Pogosta vprašanja.
Zdravstveni delavci
Kako deluje sistem Telekap?
Telekap je nacionalna rešitev v okviru eZdravja, ki omogoča 12 bolnišnicam v Sloveniji stalno dosegljivost povezave s specialistom žilne nevrologije. Avdio-video povezava omogoča konferenčni stik, pri katerem je vzpostavljena komunikacija med zdravnikom, ki je ob bolniku in zdravnikom, ki nudi oddaljeno pomoč. Omogočen je ogled bolnika preko kamere ter vpogled v njegovo dokumentacijo: to je v slikovne in druge izvide.
Sistem Telekap tvorita videokonferenčni sistem in spletna aplikacija za podporo diagnosticiranju. Sistema lahko delujeta kot celota in sta s pomočjo spletnih storitev integrirana med seboj. Obenem pa lahko vsak od sistemov deluje samostojno.
Komu je namenjen Telekap?
Uporabniki informacijske rešitve Telekap so zdravniki specialisti, zdravniki in drugo zdravstveno osebje.