Telekap

Splošne informacije

Informacijska rešitev Telekap je oblikovana tako, da z njeno pomočjo zdravniki specialisti Nevrološke klinike Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana nudijo 24-urno oddaljeno podporo na daljavo drugim bolnišnicam, ki nimajo svojih specialistov nevrologov ali pa jih nimajo dovolj, da bi lahko zagotovili njihovo prisotnost zunaj rednega delovnega časa. Oskrba pacientov z akutno možgansko kapjo, ki jih služba nujne medicinske pomoči pripelje s kraja dogodka v urgentne ambulante bolnišnic, se izvaja s pomočjo videokonferenčnih pregledov bolnikov. Tako je omogočena postavitev pravilne diagnoze v čim krajšem mogočem času ne glede na to, v kateri bolnišnici bolnik je, in čimprejšnje ustrezno zdravljenja bolnikov z akutno možgansko kapjo. V Sloveniji je sistem Telekap začel redno delovati 15. septembra 2014 in je popolnoma uveden v redno uporabo in sprejet v bolnišnicah ter je koristno pripomogel k zdravstveni oskrbi bolnikov z akutno možgansko kapjo. Mesečno se preko rešitve Telekap izvrši preko 40 povezav / podpore na daljavo.

Pogosto zastavljena vprašanja o rešitvi Telekap so na voljo na naslovu Pogosta vprašanja.

Zdravstveni delavci

Kako deluje sistem Telekap?

Telekap je nacionalna rešitev v okviru eZdravja, ki omogoča 12 bolnišnicam v Sloveniji stalno dosegljivost povezave s specialistom žilne nevrologije. Avdio-video povezava omogoča konferenčni stik, pri katerem je vzpostavljena komunikacija med zdravnikom, ki je ob bolniku in zdravnikom, ki nudi oddaljeno pomoč. Omogočen je ogled bolnika preko kamere ter vpogled v njegovo dokumentacijo: to je v slikovne in druge izvide.

Sistem Telekap tvorita videokonferenčni sistem in spletna aplikacija za podporo diagnosticiranju. Sistema lahko delujeta kot celota in sta s pomočjo spletnih storitev integrirana med seboj. Obenem pa lahko vsak od sistemov deluje samostojno.

Komu je namenjen Telekap?

Uporabniki informacijske rešitve Telekap so zdravniki specialisti, zdravniki in drugo zdravstveno osebje.

 

Razvijalci